Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Nowe kanały dotarcia do potencjalnego klienta. Reklama w przestrzeni publicznej.

6 grudnia 2018
Firmy sprzedające pewne popularne usługi i przedmioty, tworzące zupełnie nowe przedmioty, troszczą się o to, aby ich promocja była dobrze widoczna i docierała do dużej liczby potencjalnych klientów. Możemy rozpocząć promocję telewizyjną lub radiową nadawaną w najbardziej rozchwytywanym momencie dnia, można wykupić cykl tekstów sponsorowanych w gazetach albo nająć osoby roznoszące ulotki, które przejdą się po okolicy wiele razy, by przypadkowym przechodniom wręczyć tę nietrwałą informację. A który sposób najlepiej przyciągnie adresatów w dużym mieście?

billboard

Autor: ING Group
Źródło: http://www.flickr.com
Spośród wszystkich nośników promocji outdoorowej najpopularniejszymi są billboardy i reklamy świetlne, a daleko za nimi – nadmuchiwane przedmioty. Oczywiście duży plakat promocyjny typu billboard Bydgoszcz, Katowice lub Łódź mają ich w mieście naprawdę sporo, daje bardzo przyciągający uwagę i kreatywny przekaz, jeżeli jest opracowany z pazurem. Billboard posługuje się słowem i obrazem w sposób bardzo kreatywny – kliknij w link.

Atrakcyjny poster posługuje się jasnym, zrozumiałym językiem i symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co sprawia, iż adresat z miejsca rozumie, co tak naprawdę zobaczył na plakacie. Pomysłowo przystosowane elementy wielowymiarowe sprawiają, że ta forma przekazu jest wyjątkowa, rzuca się w oczy, a charakterystyczne elementy pozostają w pamięci na lata. Dzięki temu reklama uliczna doskonale

billboard

Autor: Marcel Ekkel
Źródło: http://www.flickr.com

wyróżnia markę, produkty, usługę, do jakich przyciąga kolorami, kompozycją, pomysłem lub jasnym komunikatem.

Jednak słychać mnóstwo głosów, że billboardy Łódź czy inne miasta w Polsce po prostu szpecą. Zalew reklamy zewnętrznej sprawia, iż piękno miast po prostu niknie. Reklamujący samo miasto billboard Bydgoszcz umiejscowiony w charakterystycznych miejscach w przestrzeni i na peryferiach wygląda całkiem dobrze, ale pojawiające się z dużą częstotliwością bannery promocyjne zupełnie zabijają niepowtarzalny klimat miast.

Zewnętrzna reklama na pewno jest skuteczna, nie trzeba być ekspertem, by to stwierdzić. Ale montowane w całym mieście ogromne billboardy Łódź czy też inne miasta po prostu szpecą. Historycznej starówki i ładne uliczek za chwilę po prostu nie będzie.

You Might Also Like