Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Reklama Twojej biznesu w autobusie

6 marca 2019
Reklama wszelkich artykułów i usług jest wszechobecna. Naświetlana w rozmaitych postaciach jest używana przede wszystkim przez sieci handlowe i wytwórców każdego gatunku wyrobów.

przewóz osób

Autor: Stadt Lohne
Źródło: http://www.flickr.com
Rosnące koszty paliw i coraz to większe korki sprawiają, że dla wielu ludzi dojazd do pracy własnym autem staje się zanadto kosztowny. Zarówno z oszczędności, jak i z uwagi na ochronę otoczenia, coraz to więcej osób wybiera przewóz zbiorowy.Reklama multimedialna w autobusach to nowa forma przekazu reklamowego, zezwalająca na skrupulatne i efektywne dojście do wielkiego grona potencjalnych konsumentów. Kolorowe reklamy w autobusie transmitowane są na monitorach reklamowych LCD, ulokowanych w wysokiej części autokaru, w ten sposób, aby każda postać zdołała je zobaczyć.
Przewaga reklamy w autobusach nad pozostałymi odmianami reklam, łączy się ze specyficzną sytuacją w której znajduje się pasażer. Znajduje się on w ograniczonej powierzchni, a monitor nadający kolorowe reklamy, sam ciągnie wzrok.

Reklama w autobusie to jedna z niezwykle prężnych postaci promocji.

Reklama w autobusie na monitorach LCD ma potencjały emisyjne identyczne jak na przykład reklama telewizyjna. Reklama w autobusie jest nowatorską odmianą przekazu, która pozwala na precyzyjne i aktywne trafienie do interesanta, po względnie niewielkich cenach.Reklama w autobusie daje dużo pożytków – . Jest dynamiczna, barwna, żywa, co skutecznie przyciąga uwagę obserwatora. Ewentualny nabywca nie jest w stanie przełączyć, lub wyłączyć wysyłanej zawartości promowania. Przekaz reklamujący zapadnie w umyśle niezależnie od tego, czy ktoś chce, czy nie.

Ludzie jadący autokarem wycieczkowym

Autor: epSos .de
Źródło: http://www.flickr.com
Ponad jedna druga pracujących dociera do miejsca pracy, a słuchacze i studenci na uczelnie komunikacją miejską. To szeroka i zróżnicowana gromada, w związku z tym istotne jest, by docierać do niej z reklamą w różnych godzinach dnia. Reklama w autobusie ma szeroki zakres, dociera do osób, którzy na co dzień nie monitorują reklam, nie czytają gazetek reklamowych – link do strony. Decydującym zasięgiem aktywności reklamy, bywa odpowiednio planowany przesył reklamujący, z klarownym i wymownym przesyłem informacyjnym.

You Might Also Like