Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Cechy broszurek reklamowych

6 września 2019
Broszury reklamowe to najbardziej skuteczna odmiana reklamy handlowych sieci. Pokazują to tak efekty badań niezależnych instytucji, jak i efekty sprzedażowe poszczególnych sieci . W naszej ojczyźnie gazetki promocyjne mają swój początek w latach dziewięćdziesiątych zeszłego stulecia.

promocje

Autor: cheeseslave
Źródło: http://www.flickr.com
Pojawiły się w one wraz z wejściem na polski rynek międzynarodowych sieci handlowych. Obecnie gazetki promocyjne są głównym środkiem komunikacji pomiędzy konsumentem a siecią sklepów. Aktualnie gazetki promocyjne w Polsce wydają nie wyłącznie wielkie sieci jak na przykład Carrefour czy też Tesco, własne gazetki posiadają również niewielkie, lokalne sieci handlowe – gazetki promocyjne. Treść gazetek promocyjnych które publikują poszczególne sieci marketów na ogół zbliżona jest do siebie. Często to wielobarwne broszury zapełnione fotografiami artykułów, pod którymi wypisano ich promocyjne ceny. Zwykle bywają to często kupowane produkty, takie jak śmietana, pieluchy, jaja, warzywa czy też mięso, a w wypadku marketów z RTV/AGD są to: telewizory, komputery przenośne telefony komórkowe lub też (poznaj naszą firmę-wejdź… ten odnośnik) lodówki. Praktycznie każda gazetka promocyjna posiada swe ograniczenia czasowe (niekiedy też geograficzne). Każda oferta specjalna posiada oznaczony początek jak też określony z góry koniec. Obok bieżącej ceny promocyjnej towaru prezentowana jest nieomal każdorazowo przekreślona uprzednia cena. To od lat stosowany, przetestowany sposób prezentacji produktów, który ciągle jest równie skuteczny. Poniektóre sieci marketów, przede wszystkim dyskontowe, które cały czas mają najniższe ceny, starają się przyciągnąć uwagę klienta promocjami tak zwanymi tematycznymi.

katalogi

Źródło: pixabay.com
Tworzą one nadzwyczajne oferty tematyczne, w ramach których sprzedawane mogą być: konfekcja, obuwie, artykuły gospodarstwa domowego, zabawki jak też kosmetyki. Czasami zdarza się również ekwipunek sportowy, rośliny czy także elektronika. Lidl natomiast słynie z tygodni zadedykowanych kuchni obcych krain (dla przykładu „Tydzień włoski”, „Tydzień meksykański” itd.). W gazetkach promocyjnych dyskontowych sieci handlowych – (przeczytaj na stronie – przedstawiane są także konfekcja, dodatki ozdobne do domu, a także elektronika. Znaczny wpływ na to, jakie artykuły prezentowane będą w gazetce ma czas kalendarzowy publikowanej gazetki. Dodatkowe propozycje przygotowywane są głównie przed Bożym Narodzeniem, ale także Świętami Wielkanocnymi, a nawet przed Walentynkami lub też Świętem Zmarłych.

You Might Also Like