Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Reklama uliczna w mieście

11 października 2018
Reklama uliczna jest jednym z bardziej popularnych sposobów na działania reklamowe, każdej firmy, nawet tej niewielkiej. Jest to naturalnie jedna z wielu rodzai reklamy jednakże ze względu na swoją różnorodność tudzież ogromną liczbę prawdopodobnych odbiorców jest bardzo popularna. Równocześnie jest to reklama „giętka”, możemy ją swobodnie ulokować na obrzeżach miasta na stosownie ogromnej tablicy, jak również w przestrzeni miejskiej na frontonie budowli lub zainstalować ją jako integralną część wiaty przystanku.

Billboard reklamowy

Autor: Tom Woodward
Źródło: http://www.flickr.com
Specjaliści od reklamy na pewno dobiorą stosowną do naszych potrzeb reklamę. Wystarczy napisać w internecie zwrot: billboardy Kraków, i odnajdziemy stosowną firmę która będzie niechybnie w stanie po przystępnej cenie uskutecznić dla nas reklamę – wejdź na stronie. Niechybnie w wielkim mieście takim jak Warszawa dominować będzie reklama (www.capira.pl) na przystankach oraz na przydrożnych oświetlonych tabliczkach. Bez wątpliwości reklama (dobre reklamy na opakowaniach) zewnętrzna stosowana jest nie tylko w ogromnych miejscowościach, sprawdzają się także w mniejszych miasteczkach na przykład w Radomiu. Żeby się o tym przekonać trzeba napisać w przeglądarkę na przykład hasło: billboard Radom.

Marketing tego typu z przyczyny swojej popularności może budzić kontrowersje i to na dwóch płaszczyznach. Marketing na billbordach może być kontrowersyjna z założenia. Odpowiednim przykładem będą tu kampanie publiczne, jakie z założenia komponowane są w taki sposób, aby wywoływać szok odbiorcę. Poziom sporu może być odmienny; na jednym krańcu skali jest na przykład kule z sygnaturą chcesz być na moim miejscu natomiast na drugim krańcu będą kampanie przeciwko aborcji, jakich prezentowanie z racji drastyczności sobie odpuszczę.

Trzeba zatem dobrze przemyśleć siłę komunikatu albowiem zbyt słaby nie trafi do odbiorcy, natomiast zbyt silny zostanie wyparty przez świadomość użytkowników. W obydwu wypadkach reklama będzie nieskuteczna. Kolejnym dysonansem natury stwierdziłbym filozoficznej jest liczba owych reklam.

Raz za razem słychać głosy, iż owego rodzaju reklama zakrywa architekturę miejscowości. Kłopot jest na tyle spory, iż toczą się prace nad ustawą regulującą wielkość i liczbę tego typu reklam. Mimo owych zastrzeżeń renoma tych reklam jest duża.

You Might Also Like