Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Promocja na telebimie

11 października 2018
Dobrze opracowana kampania reklamowa to zagwarantowany sukces każdej firmy, niezależnie od tego, czy egzystuje już na rynku, bądź jest to nowo powstająca jednostka. Komunikat reklamowy przekazywany za pomocą telebimu w najwyższym stopniu zapada w pamięci prawdopodobnego konsumenta.

Telebim

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com
Telebim Gdynia Chwaszczyńska to najwyższej kategorii urządzenie służących do przekazu informacji o wyrobie, czy też usłudze dla obszernego grona nabywców. Dzięki zastosowaniu specjalnych diod LED jest to wyłączna technologia, która zezwala na emisję obrazu ogromnej jakości przy zachowaniu znakomitej widoczności w dowolnych warunkach atmosferycznych. Jedynie owa technika umożliwia zwalczyć oświetlenie słoneczne, co czyni film bardzo dobrze dostrzegalny w świetle dziennym.

Reklama na telebimie to ogromne potencjały kreacji, całkowita kolorystyka, spore kontrasty, a przede wszystkim dynamiczność obrazu umożliwia zastosowanie niezwykle twórczego przekazu reklamowego. Telebim Gdynia Chwaszczyńska pozwala na stosowanie dowolnej animacji, ekspozycji, oraz projekcji obrazu telewizyjnego – na telebimie nie tylko prędko i efektywnie dochodzi do prawdopodobnych klientów, lecz również wartości jej wyprodukowania i ekspozycji są o wiele niższe.Podstawowe walory reklamy na telebimie, to sprawne i masowe dotarcie z informacją do ewentualnych nabywców, szczególnie interesująca i nowoczesna technika pokazów, wzrost prestiżu marki, rozpoznawalność marki, lub produktu, oraz możliwość aktualizacji danych w czasie trwania kampanii.

Demonstracja reklamy towaru na telebimach to najbardziej skuteczna postać reklamy zewnętrznej. Film jest dużo lepiej utrwalany niż normalny obraz bilboardowy. Wykazano, że reklama wyrobu wyświetlanego na telebimach w dużym stopniu przyczyniła się do wzrostu sprzedaży.

Nader istotne jest też zlokalizowanie telebimu. W ruchliwych lokalizacjach jest większa możność zapamiętania obrazu przez większą grupę ewentualnych konsumentów. Nieodpowiednim punktem mogą być główne ulice miast, lub sąsiedztwa wielkich centrów handlowych.

You Might Also Like