Jak 3D jest użyte w reklamie
Identyfikacja wizualna to bardzo trudne zagadnienie. Poza logotypem składa się na nie kolorystyka, wybór fontu, grafika, czasami dochodzi do tego także motyw brandingowy. Wszystko po to, aby zwrócić uwagę klienta, zatrzymać ją na moment i pomóc mu skojarzyć – zwykle sympatyczny – obrazek z producentem i danym przedmiotem. Każda firma stara się poważnie, aby nie zaginąć w morzu przedmiotów produkowanych przez konkurencyjne firmy. Dlatego na jej tle należy się wyróżnić, oferując klientom nową jakość, wartą identyfikacji.
Naklejki, długopisy, smycze

Najłatwiejszym sposobem zaprezentowania się szerszemu odbiorcy jest wyprodukowanie na swoich własnych gadżetów.nowa publikacja (novagroup.pl/produkt/lampa-sunmaster)Pozwala to nie tylko na skierowanie uwagi na moment, ale przede wszystkim umożliwia zapisanie w głowie ewentualnych klientów. Niedawno bardzo popularne były długopisy, smycze i naklejki. Zazwyczaj opatrzone były one logo producenta albo automatycznie odsyłały do najważniejszego produktu. Dalej nadszedł trend na całkiem dobre pendrive’y. Co do przenośnej pamięci firmy z reguły wgrywały na nich prezentacje o ofercie i to naprawdę przynosiło to pewne korzyści. Jakby na to nie patrzeć to napisy 3D wywołują od jakiegoś czasu spore zainteresowanie.
Prosta forma reklamy
Dzisiaj naklejki 3d (wizytówka RATHGEBER GmbH wejdź) stanowią najtańszą formę reklamy, a ciągle zaskakuje pozytywnym efektem. Naklejki ze specjalnego tworzywa są także wytrzymałe. Przy okazji są w stanie podnieść wartość oznakowanego produktu, mogą stworzyć wizerunek przedsiębiorcy, uwypuklają jej renomę i wspierają realizację celów marketingowych. To bardzo istotne argumenty, biorąc pod uwagę liczbę produktów, które każdego dnia pojawiają na rynku.
Dlaczego warto?
W obecnych czasach mocniej trzeba walczyć o zdobycie klienta, by utrzymać dobre wyniki sprzedaży. Przygotowanie jak najlepszego jakościowo towaru jest bardzo ważne, jednak nie można zapominać o nakładach na promocję. To w końcu dzięki reklamie ściągamy nowych klientów i wzbudzamy zainteresowanie naszą ofertą. Istnieje sporo sposobów, ale właśnie rzeczy takie jak gadżety typu naklejki czy etykiety (zamów naklejki 3D na www.rathgeber.pl…) trójwymiarowe (serwis RATHGEBER wejdź) są ciekawe i tanie, a mogą pomóc.