Czy wielkopowierzchniowe ogłoszenia reklamowe znikną z większych miejscowości? Alternatywne sposoby reklamy.
Poświęć chwilę i sprawdź tu okleina aluminiowa na sklep.effector.com.pl analogiczne informacje na opisywany temat – one z całą pewnością Cię zaciekawią, więc nie czekaj zbyt długo:)
Warszawa jest tego dobrym przykładem, bo jako pierwsze miasto wprowadziła wachlarz różnych technik reklamy, których uczą się od niej inne duże i mniejsze miasta. Przykładów na to jest wiele – firmy, na przykład Banery-druk, aby być zauważone, wprowadzają nietypowy, ale świetnie widoczny sposób ulokowania – np. przez szczudlarza lub wielką maskotkę firmy. Niestety, we znaki daje się też natrętne ulokowanie (do skrzynek pocztowych, za wycieraczki aut). Pewne firmy decydują się na rozdawanie małych, ale pięknie wydrukowanych kalendarzyków przed rozpoczęciem kolejnego roku, a przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego – planów lekcji z logotypami np. miejscowych szkół językowych, prywatnych przedszkoli albo instytucji oferujących zajęcia dodatkowe dla najmłodszych.

Dobrze przygotowana szata graficzna i ładnie wydrukowane ulotki będą cieszyć oko, ale wszystkie druki mają to do siebie, że są ulotne i niewiele trzeba, aby je wyrzucić. Nie ma żadnej pewności, że nawet wyraźne, rzucające się w oczy ulotki, spójne wizualnie z logotypem i kreacją firmy, zostaną w naszej ręce na dłużej. Nadejdzie teżzalew innej reklamy zewnętrznej – blokujących miejsca parkingowe aut z rodzajem przyczepki z dużą reklamą lub reklamą na dachu samochodu czy potykaczy. Możliwe, że zwiększy się też reklama w mediach papierowych, chociaż uważa się, że nie przynosi ona pożądanych rezultatów.