Zdecydowanie szata ozdobi każdy produkt, stąd tak istotne jest, aby pamiętać o jak najbardziej profesjonalnie zaprojektowaniach opakowaniach

duża ilość producentów działa na tym samym rynku i wytwarza identyczny produkt, sprawia, że wyróżnienie konkretnego produktu jest bardzo potrzebne.
I to zawsze, nawet pakowanie saszetek jest ważne. Każdy produkt ma właściwie ograniczoną ilość czasu, by zwrócić na siebie uwagę ewentualnego konsumenta, który przechadza się alejką w sklepie. To oznacza, iż opakowanie powinno rzeczywiście mocno oddziaływać na wzrok oraz na zmysł dotyku. Gdy tworzymy opakowanie należy pamiętać o trzech najbardziej istotnych funkcjach . Pierwsza z nich – ochronna, jest bardzo ważna, niezbędna, ażeby produkt był solidny, jednakowoż dzisiaj bardziej istotne są dwie pozostałe kwestie – użytkowa i reklamowa.
Zamieszczone w tym miejscu wiadomości są dla Ciebie zbyt lakoniczne? Jeśli tak, to wejdź na stronę plomby holograficzne, na której znajdziesz podobne kwestie.
Wartość użytkowa opakowania to z pewnością podniesienie estetyki i jakości danego produktu. Jednocześnie, tego typu opakowanie po zużyciu produktu zostanie w domu konsumenta i dostanie tak zwane „drugie życie”. Umożliwia to na częstszy kontakt konsumenta z marką, bardziej znaczną świadomość jej istnienia, a również wzrost rozpoznawalności produktu wśród konkurencji. Z innej strony użyte kolory i typografia niezwykle zapadają w pamięć, jednak tu już wchodzimy na obszar kolejnej funkcji opakowania – reklamowa.
