Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Zdecydowanie szata ozdobi każdy produkt, stąd tak istotne jest, aby pamiętać o jak najbardziej profesjonalnie zaprojektowaniach opakowaniach

31 stycznia 2019
Opakowania produktów są coraz ważniejsze w działaniach komunikacyjnych. Ma to miejsce przykładowo przy okazji bez przerwy rosnących samoobsługowych form sprzedaży. Tym samym, jak reklama i pozostałe formy promocji mają wpływać na klienta bardziej w odległości czasowej i psychologicznej, to opakowanie powinno działać konkretnie, w miejscu sprzedaży.

W dzisiejszych czasach, jednym z najbardziej pewnych metod budowania przewagi konkurencyjnej jest najlepsze wykreowanie i wypromowanie produktu. Kapitalizm i gospodarka wolnorynkowa, w jakiej

Opakowanie chusteczek potrzebne w czasie alergii

Autor: Mike Linksvayer
Źródło: http://www.flickr.com

duża ilość producentów działa na tym samym rynku i wytwarza identyczny produkt, sprawia, że wyróżnienie konkretnego produktu jest bardzo potrzebne.

Jeśli masz zamiar być na bieżąco w tym wątku, to przyda Ci się solidna treść. Znajdziesz ją pod podkreślonym tu linkiem. A jeżeli będziesz posiadał wątpliwości, z przyjemnością na nie odpiszemy!

I to zawsze, nawet pakowanie saszetek jest ważne. Każdy produkt ma właściwie ograniczoną ilość czasu, by zwrócić na siebie uwagę ewentualnego konsumenta, który przechadza się alejką w sklepie. To oznacza, iż opakowanie powinno rzeczywiście mocno oddziaływać na wzrok oraz na zmysł dotyku. Gdy tworzymy opakowanie należy pamiętać o trzech najbardziej istotnych funkcjach . Pierwsza z nich – ochronna, jest bardzo ważna, niezbędna, ażeby produkt był solidny, jednakowoż dzisiaj bardziej istotne są dwie pozostałe kwestie – użytkowa i reklamowa.

Wartość użytkowa opakowania to z pewnością podniesienie estetyki i jakości danego produktu. Jednocześnie, tego typu opakowanie (dalej) po zużyciu produktu zostanie w domu konsumenta i dostanie tak zwane „drugie życie”. Umożliwia to na częstszy kontakt konsumenta z marką, bardziej znaczną świadomość jej istnienia, a również wzrost rozpoznawalności produktu wśród konkurencji. Z innej strony użyte kolory i typografia niezwykle zapadają w pamięć, jednak tu już wchodzimy na obszar kolejnej funkcji opakowania – reklamowa.

opakowanie telewizora plazmowego

Autor: Mike Mozart
Źródło: http://www.flickr.com
Tego typu funkcja ma za zadanie, żeby wyróżnić produkt, umożliwiają to elementy werbalne, czyli slogan, etykieta, a także niewerbalne, czyli symbole, grafika, kształt. Dzisiaj, jak przekonują fachowcy, lepiej działają elementy niewerbalne, bo znaczna ilość informacji, jakie odbiera człowiek dostaje się do niego właśnie tą drogą. To istotnie one najmocniej wpływają na opinie i postawy, a co najważniejsze, na decyzje o zakupie. Miejmy więc na uwadze, by o opakowaniu myśleć podobnie, jak o produkcie. Bo co z tego, iż mamy najlepszy produkt, jak nikt go nie wybiera przez źle zaprojektowane opakowanie. Szata być może nie zdobi człowieka, lecz opakowanie z pewnością zdobi każdy produkt.

You Might Also Like