Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Czy warto inwestować w reklamowe gadżety?

2 stycznia 2019
Promocja firmy to rzecz nadzwyczaj istotna dla jej funkcjonowania. Fundamentalnym celem marketingu jest zwiększenie sprzedaży.
Do celu nadrzędnego zmierzamy rozmaitymi drogami, określając także poboczne cele oraz realizując je przeróżnymi strategiami.

owoce

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Efektywna akcja promocyjna jest skupiona nie wyłącznie na przyciągnięciu nowych konsumentów, lecz także na zyskaniu zaufania, budowaniu stosunków a także docenianiu lojalności nabywców, których już zdobyliśmy. Interesującym elementem promocji są upominki firmowe. W zależności od tego, jaki jest zakres działań reklamowych profil przedsiębiorstwa wybieramy upominki drobne albo ekskluzywne. Mogą być to drobnostki, takie jak długopisy smycze – zweryfikuj u źródła| – naszywane czy notatniki. Ciekawym oraz praktycznym prezentem będzie pendrive, jaki z pewnością każdemu się przyda. Sympatyczne są takie gratisy jak kubki czy odzież reklamowa, np. koszulki czy czapeczki. Ciekawym pomysłem, ocieplającym wizerunek firmy, będą również słodycze, przykładowo apetyczne i ładnie zapakowane krówki reklamowe.
smycze naszywane

Autor: Fabryka Materacy Janpol
Źródło: Fabryka Materacy Janpol
Troszkę droższymi, jednakże świetnie sprawdzającymi się podarunkami są elementy niedużego AGD, np. rondele, garnki. Dla poniektórych klientów warto wygospodarować środki na prezenty luksusowe, takie jak ekspresy do kawy albo skórzana galanteria. Podarki możemy rozdawać na rozmaite sposoby. Mogą być to podarki dodawane do nabywanych produktów bądź oferowane po skończeniu usługi.

Dobrą okazją są wydarzenia firmowe, spotkania z ekspertami, pokazy, targi czy konferencje. Ciekawym pomysłem, jaki w szczególny sposób buduje relację z nabywcą, jest obdarowywanie go w dzień jego urodzin.

You Might Also Like