Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Role broszur promocyjnych

10 kwietnia 2019
Pierwsze ulotki reklamowe ukazały się w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, razem z wejściem na nasz rynek hipermarketów. Obecnie nie tylko przez sprzedawców, ale również przez klientów są one postrzegane jako kluczowy środek komunikowania się sieciówek z konsumentem. Nawet niewielkie sieci sklepów, mające zaledwie kilka marketów publikują gazetki promocyjne.

Jedną ze skutecznych sposobów reklamy jest pokazanie nabywcy ceny sprzed i po promocji, metodę tą stosują gazetki reklamowe. Dodatkowo przekaz jest wzmacniany informacją, że taka okazja jest jedynie krótkotrwała. Gazetki promocyjne mają również utrwalić konkretną markę w świadomości konsumentów. Funkcje gazetki reklamowej to: reklama oferty marketów, wzmocnienie rozpoznawalności firmy a także przekazanie informacji o lokalizacji nowych punktów handlowych.

promocja

Źródło: flickr.com

Gazetki promocyjne to jeden z popularniejszych sposobów informowania potencjalnych klientów o atrakcyjnych ofertach, otwarciu nowego marketu czy też jego modernizacji. Ponad 50% klientów wybiera gazetki reklamowe jako najlepsze źródło danych o promocjach w branży spożywczej. Gazetki promocyjne to względnie łatwy i niedrogi sposób dotarcia do konsumenta, można je kolportować lokalnie, umieszczając na specjalnych stoiskach w hipermarketach bądź też dystrybuując je po okolicy. Wskutek takich działań reklama trafia do przypuszczalnych konsumentów i kusi ich promocjami.

Coraz to nagminniej gazetki promocyjne osiągalne bywają w odsłonie on-line. Nie jest to dziwnym, sieć internetowa jest dzisiaj medium o najogromniejszej sile oddziaływania. Tak sieci handlowe, jak także poświęcane temu portale proponują odbiorcom możność przeglądania ulotek w sieci.

Nie wahaj się – dużo szczegółów czytaj pod adresem (http://infinitex.pl/kontakt/), który dla Ciebie przygotowaliśmy. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania – z chęcią na nie odpowiemy.

Dzięki temu ewentualni konsumenci mogą analizować ceny i bieżące promocje siedząc wygodnie w swym fotelu.

klienci

Autor: daryl_mitchell
Źródło: http://www.flickr.com

Coraz sporzej sklepów umożliwia również kupowanie z pośrednictwem internetu co jest ogromnie wygodnym dla konsumentów rozwiązaniem. Nie bez znaczenia jest też kwestia ekologii. Wydanie bowiem 50 tys. papierowych gazetek promocyjnych wymaga ścięcia ok. 20 drzew, prócz tego wymaga zużycia znacznej ilości energii oraz wpływa na zanieczyszczenie wody, natomiast wydanie on-line nie wiąże się z podobnymi szkodami dla natury.

You Might Also Like