Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

W jaki sposób przyciągnąć nabywców do sklepu internetowego?

11 października 2018
Obecnie większość codziennych zakupów robiona jest za pomocą Internetu. By nabyć byle jaki produkt nie ma potrzeby ruszać się z kanapy – wystarczy zaledwie kilka kliknięć na telefonie, PC albo tablecie.

podarunek

Autor: Aleksandra Klupińska i Dominik Ć
Źródło: „Dekoratornia”

aluminiowa felga z oponą

Autor: Felix Padrosa Photography
Źródło: http://www.flickr.com
W efekcie codziennie funkcjonuje coraz większa liczba różnorodnych sklepów sieciowych. Dzisiejszy nabywca jest bardziej świadomy swoich zakupów, jeśli oferta nie będzie mu odpowiadała to skieruje się do konkurencji – decyzja ta nie jest posiłkowana zaledwie ceną towarów, ale przede wszystkim obecnością pobocznych benefitów. Żeby wybić się na tle konkurentów przedsiębiorcy muszą dopasowywać się do nieustannie zmieniających wymogów odbiorców i realiów na rynku. Nierzadko wymaga to innowacyjnego podejścia, jednak da się wyprowadzić wspólny element. Różnorodne programy lojalnościowe to obecnie nie możliwa opcja, ale zwykły mus. Programy tego typu lepiej wiążą nabywcę z konkretną placówką, w rezultacie sklep uzyskuje nabywcę „powracającego” – najbardziej wartościowego. Programy lojalnościowe posiadają rozmaite formy, ale ich fundamentem jest benefit jednakowo krótko jak i długofalowy Może to być rabat czy punkty wymieniane na określone nagrody – opcji jest całe multum. Dopasowanie nagród dla konsumenta do swej unikalnej specyfiki działań, to w dzisiejszych czasach podstawa praktycznie dowolnego planu marketingowego.

Zamierzając ugruntować swą pozycję w przestrzeni rynkowej po prostu trzeba zaimplementować jakiś rodzaj programów lojalnościowych w przeciwnym wypadku zrealizowanie swojego pełnego sprzedażowego potencjału będzie nie tyle trudniejsze co niemożliwe do wykonania.

You Might Also Like