Bpgew
Jak exsportować towary i znaleźć dobry rynek zbytu? porady.

Czas to pieniądz – twierdzi porzekadło stare jak świat i wydaje się być ono aktualne w XXI wieku, jak chyba nigdy przedtem

13 sierpnia 2020
W dzisiejszych czasach wszystkie przedsiębiorstwa pragną w jakikolwiek sposób się promować – wręczanie różnych gadżetów z logo naszej firmy wydaje się być świetną podprogową promocją, w szczególności jeżeli gadżet jest w 100% pożyteczny i ktoś zechce go używał.
Ponoć reklamy, które najbardziej trafiają do klientów, to te wyświetlane w telewizji.

duży magazyn w firmie

Autor: arileu
Źródło: http://www.flickr.com
Jednak wykupienie nawet kilkunastu sekund w spocie reklamowym oglądanej stacji jest tak kosmicznie drogie, że szarpnąć się na to mogą tylko nieliczni. Pozostali, a więc mniej więcej 90% przedsiębiorstw istniejących na rynku, stara się radzić sobie w inny sposób. Świetnym motywem jest reklama podprogowa, które polega na tym, że przekazujemy klientom albo kontrahentom gadżety z firmowym logo. Powinny być one jednak dosyć pożyteczne, żeby osoba, która go dostała, naprawdę chciała go używać. Znakomitym pomysłem są zegary reklamowe (pozostałe informację dostępne będą tu). Mamy możliwość wręczać je tylko wybranym (zatem najlepszym) naszym klientom. Taki symboliczny upominek w dowód docenienia naszej skutecznej współpracy. Rzecz jasna zegar powinien być solidnie wykonany, tak aby ktoś miał ochotę powiesić go na ścianie w swoim biurze. Najlepszym pomysłem są zegary metalowe, gdyż prezentują się niebywale elegancko.

Zajmują Cię przeróżnego rodzaju branżowe wątki? Więc kliknij tutaj oświetlenie łazienkowe nad lustro i przeczytaj nasze następne newsy na ten temat. Mamy nadzieję na Twoją ocenę.

Zegar rzecz jasna musi mieć na tarczy nasze logo.

Musi być ono zauważalne, ale niezbyt duże, aby nie wydawało się to nachalną lub wręcz tandetną reklamą. Nie zapominajmy, że zazwyczaj mniej znaczy więcej. Co najistotniejsze – za takie zegary nie należy pobierać opłaty.

You Might Also Like