Co to jest reklama zewnętrzna?
Reklama zewnętrzna, bardzo często przyjmująca formę wielkoformatowych billboardów, jest głównym sposobem zastosowania wizualnej reklamy w przestrzeni miejskiej. Kontakt z tego wariantu reklamowymi treściami jest przeważnie krótkotrwały (chociaż jednocześnie powtarzalny, np. billboardy stoją w tych samych miejscach), tak więc projektuje się je w taki sposób, ażeby zawierały dużo fragmentów graficznych oraz minimum tekstu.

Źródło: http://www.flickr.com
Dzięki skupieniu wizualizacji na elementach plastycznych nabywca spostrzegający takową reklamę jest w stanie zarejestrować ją i w przyszłości rozpoznawać w ułamku sekundy nie frapując się co to jest, lecz jedynie pod warunkiem, że konkretna reklama przykuje jego baczność na tak długo, ażeby nawet pobieżnie się z nią zaznajomił.

Źródło: Cramo
Często reklamodawcy w owym celu stosują przekazy kontrowersyjne czy też formułują przekaz reklamowy w sposób budzący w widzach ekstremalne emocje, co przeważnie wystarcza do tego, by został on zauważony pośród innych reklam. Należy jednak mieć na względzie, że reklama wizualna w bardzo łatwy sposób może przekroczyć granicę dobrego smaku, zaś gdy do tego dojdzie, reklama będzie działać odwrotnie, aniżeli założona. Do zwykle wykorzystywanych nośników wizualnej reklamy zewnętrznej należą: billboardy, siatki reklamowe.
Wewnętrzna reklama wizualna posiada troszkę inną specyfikę aniżeli reklama zewnętrzna – z racji miejsca wykorzystania powinna być zdecydowanie bardziej informacyjna aniżeli reklama i tablice reklamowe producent zewnętrzna.
Zbliżone wiadomości są tutaj – więcej zobaczysz na stronie (https://spoiwex.pl/produkty-drohart-22,5), którą również dobrze jest odwiedzić. Oczywiście jeżeli omawiana kwestia jest dla Ciebie użyteczna.
Zazwyczaj klienci mający kontakt z indoorem mają sporo czasu na zaznajomienie się z treścią danego przekazu reklamowego.